loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 55 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
جراردو ماریتنو سرمربی آرژانتینی بارسلونا بلافاصله پس از اتمام آخرین مسابقه لالیگا زا سمت خود کناره گیری کرد. تاتا که امشب مثل همه فصل موفق نشد انتظارات را برآورده کند در حالی استعفا داده که می‌ دانست هیچ حامی در بارسلونا ندارد. این عکسی از ال موندو دیپورتیو که بعد از استعفای این مربی آرژانتینی منتشر شده است.

 


برچسب ها مسی , علی بهفر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 2,512
  • بازدید کلی : 19,899
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت