loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 26 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
خراردو مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعلام کرد وی و بازیکنانش از اینکه پیش بینی هفت روز قبل آنها در خصوص از بین رفتن شانس های قهرمانی این تیم اشتباه از آب در آمد بسیار خوشحال هستند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، مارتینو و چند بازیکن برجسته بارسلونا از جمله سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز هفته گذشته پس از تساوی 2-2 برابر ختافه اذعان کردند امیدهای قهرمانی بارسا در این فصل از دست رفته است.

بارسا نیوز

اما چند نتیجه باورنکردنی یعنی شکست اتلتیکو مادرید برابر لوانته و دو تساوی پیاپی رئال مادرید مقابل والنسیا و وایادولید باعث شد سرنوشت قهرمانی بار دیگر در دست بارسلونا قرار گیرد.

برچسب ها مسی , علی بهفر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 312
  • بازدید ماه : 1,124
  • بازدید سال : 3,631
  • بازدید کلی : 21,018
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت