loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 37 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
در حادثه‌ای اسرارآمیز تیم اتلتیكو مادرید با به دست آوردن دو امتیاز از دو بازی باقی مانده‌اش قطعا قهرمان لالیگا خواهد شد، اما ممكن است این تیم با كسب سه امتیاز از این دو بازی قهرمان نشود

امسال در لالیگا معادلات بسیار عجیبی برای تعیین قهرمان به وجود آمده و شاید از همین جهت بتوان فصل جاری را یكی از عجیب‌ترین فصول فوتبال اروپا به شمار آورد.

بارسا نیوز

 حالا و در حادثه‌ای اسرارآمیز تیم اتلتیكو مادرید با به دست آوردن دو امتیاز از دو بازی باقی مانده‌اش قطعا قهرمان لالیگا خواهد شد، اما ممكن است این تیم با كسب سه امتیاز از این دو بازی قهرمان نشود!

این اتفاق عجیب و بی‌نظیر كه شاید بتوان آن را شبیه معمای تاریخی دكتر حسابی در مورد خرید ساعت دانست، به خاطر آن رخ داده كه بازی پایانی اتلتیكو مادرید با بارسلونا و در ورزشگاه نیوكمپ برگزار خواهد شد. بارسا در صورت پیروزی بر الچه می‌تواند مسابقه آخرش را ببرد و قهرمان لیگ شود.
برچسب ها مسی , علی بهفر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 956
  • بازدید سال : 3,463
  • بازدید کلی : 20,850
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت