loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 46 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
تاتا مارتینو در آستانه آخرین بازی فصل بارسلونا، از اهمیت بالای بازی در برابر اتلتیکو مادرید گفت.

به گزارش As، تاتا ماریتنو با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی بارسلونا در برابر اتلتیکو مادرید به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7483/news/thumbnail/martino2_0.jpg

صحبت های پایانی کارلوس پویول: گاهی اوقات شما باید کاملا افراد را درک کنید و من از صمیم قلبم از کارلوس بخاطر تمام زحماتش تشکر می کنم. دوست داشتم برای زمان بیشتری او را در اختیار داشته باشم، اما به هرحال این امر امکان پذیر نشد، اما دوران بسیار خوبی را با یکدیگر گذراندیم

برچسب ها مسی , علی بهفر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 2,514
  • بازدید کلی : 19,901
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت