loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 35 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)
نیمار بعد از اولین هت تریک با پیراهن بارسا:دلم می خواست گریه کنم

بازی با سلتیک بهترین بازی من از زمان انتقالم به بارسلونا بود. وقتی به اینجا آمدم خیلی خجالتی بودم و نگرانیهای زیادی داشتم ولی کم کم در تیم جا افتادم

سایت گل- بعد از انتقال نیمار 21 ساله به باشگاه بارسلونا در تابستان سال 2013 این بازیکن جوان برزیلی به دنبال آن بود تا در یک بازی بتواند نمایش مدنظر و رویایی اش را به اجرا بگذارد واین فرصت در بازی چهارشنبه شب بارسا مقابل سلتیک در دور ششم و پایانی مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برایش فراهم شد. گرچه تا قبل از این بازی هم نیمار نشان داده بود که توانسته خیلی سریع با فوتبال بارسا تطبیق یافته و درکنار هم تیمی هایش خیلی راحت و خوب بازی کند و در بازیهای مهمی از جمله فینال سوپرکاپ اسپانیا ، بازی ال کلاسیکو و داربی کاتالونیا توانسته بود مهم و سرنوشت ساز ظاهر شود ولی بازی با سلتیک برای ستاره برزیلی یک مزه دیگر داشت.

او به یک بازی بزرگ نیاز داشت و چهارشنبه شب این کار را انجام داد. بعد از به صدا درآمدن سوت پایانی بازی نیمار در گفتگو با خبرنگاران گفت:« بازی با سلتیک بهترین بازی من از زمان انتقالم به بارسلونا بود. وقتی به اینجا آمدم خیلی خجالتی بودم و نگرانیهای زیادی داشتم ولی کم کم در تیم جا افتادم.» او دربازی 4شنبه شب نه تنها نامش را در میان گلزنان موفق رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد،بلکه توانست اولین هت تریکش را نیز با پیراهن بارسا انجام دهد و حالا تنها بازیکن این فصل بارسلوناست که توانسته درتمامی رقابتها گلزنی کند.

نیمار 21 ساله ادامه داد:«مدتها بود که منتظر گلزنی بودم و 4 شنبه این فرصت را یافتم که 3 گل بزنم و از این بابت احساس خوشبختی می کنم.» درپایان این بازی نیمار توپ مسابقه را که به امضای تمامی هم تیمی هایش نیز رسید به عنوان یادگار اولین هت تریکش با پیراهن آبی اناری ها به خانه برد . او در دقیقه 81 بازی 4شنبه تعویض شد و جایش را به دونگو داد و در همان لحظه بود که تمام هواداران حاضر درنوکمپ نام او را صدا می زدند. نیمار در توصیف آن لحظات گفت:« درلحظه تعویضم و وقتی هواداران نامم را صدا می زدند ،دلم می خواست گریه کنم. تقریبا گریه هم کردم. به شدت احساس خوشبختی می کردم.»

در دیداری که مسی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی بارسا نبودو سسک هم محروم بود، تاتا، نیمار را به عنوان بازیکن شماره 9 کاذب مقابل سلتیک به میدان فرستاد. در دقایق ابتدایی نیمار دراین پست چندان راحت به نظر نمی رسید و ازهمین رو جایش را با پدرو عوض کرد تا دوباره در کنار زمین بازی کند. او در ادامه یادآوری کرد که اولویت خاصی برای حضور درترکیب تیمش ندارد:« من در هر پستی احساس راحتی می کنم. دوست دارم تا درخط حمله باشم تا بتوانم بیشتر نزدیک محوطه جریمه تیم حریف بوده و گل بزنم. در جناحین هم فضای بیشتری دارم.»

نیمار خوب می داند که به ویژه در زمان مصدومیت و غیبت مسی، مسئولیت بیشتری روی دوش اوست.او دراین باره ادامه داد:« مسی، مسی است. او بهترین بازیکن دنیاست وامیدواریم که خیلی زودبهبود یابد. چون به او نیاز داریم. من فقط تلاش می کنم که کار خودم را برای کمک رسانی به تیم انجام دهم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 987
  • بازدید سال : 3,494
  • بازدید کلی : 20,881
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت