loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 24 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)
به باور کاپیتان بایرن مونیخ رویارویی با رئال مادرید به منزله فینال لیگ قهرمانان اروپاست.

ساعتی پس از آنکه مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جمعه (امروز) انجام شد، فیلیپ لام نسبت به آن واکنش نشان داد.

بارسا نیوز

وی اظهار داشت: رویارویی بایرن و رئال به معنای این است که دو تیم برتر اروپا مقابل هم می‌ایستند. دو مسابقه رفت و برگشت این دو تیم به منزله فینال لیگ قهرمانان اروپا است.
لام که فصل گذشته با سرخ‌پوشان مقام نخست را از آن خود کرد، افزود: در این شرایط ما یا رئال یک هدف داریم، این که چه کار کنیم به بازی نهایی جام راه پیدا کنیم.
برچسب ها علی بهفر , مسی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 1,066
  • بازدید سال : 3,573
  • بازدید کلی : 20,960
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت