loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 33 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)
مطبوعات اسپانیایی از احتمال برکنار سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از حذف این تیم از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، روزنامه مارکا نوشت بارسا با مربیری تاتا مارتینو برای اولین بار پس از سال 2007 از دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد و این موجب نارضایتی مسئولان باشگاه شده است.

بارسا نیوز

یکی از مسئولان باشگاه ضمن ابراز نارضایتی از باخت هفته قبل برابر آتلتیکومادرید ، به شکست های قبلی بارسا در این فصل برابر آتلتیک بیلبائو ، رئال سوسیداد ، وایادولید و آژاکس اشاره کرده است.
وی تاکید کرد خوسیپ ماریا بارتومیو رییس بارسلونا مارتینو را مسئول مستقیم ناکامی تیمش در این فصل می داند و تاکید کرد کارفنی بارسا در بازی در خانه آتلتیکو موثر نبوده است.

خبرنگار مارکا تاکید کرد مارتینو با این وضعیت در فصل آینده سرمربی بارسا نخواهد بود در غیراین صورت احتمالا معجزه ای رخ داده است !
بارسلونا این فصل 5 بار با آتلتیکومادرید روبرو شد و نتوانست این تیم را شکست دهد.(4 باخت و یک تساوی)
MR.ALIILAPRO بازدید : 35 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
MR.ALIILAPRO بازدید : 33 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
در یکی دیگر از بازی های امشب در لیگ قهرمانان اروپا اتلتیگو مادرید میزبان آث میلان است . بازی رفت این دو تیم در ایتالیا 1-0 به سود اتلتیکو مادرید به اتمام رسید .


http://8pic.ir/images/86014386382577443739.jpg

MR.ALIILAPRO بازدید : 33 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)
نام کامل: 
نام مستعار :
تاریخ تولد :
محل تولد:
ملیت :
باشگاه :
پست :
قد :
شماره پیراهن :
تعداد بازی و گل باشگاهی :
تعدا بازی و گل ملی :
وب سایت :
نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور
-
۵ فوریهٔ ۱۹۹۲
موگی داس کروزس، برزیل
برزیل
بارسلونا
مهاجم
۱۷۴
۱۱
۳ (۱ )
۴۰ (۲۴ )
www.neymaroficial.com
عکس نیمار
MR.ALIILAPRO بازدید : 23 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)
لیونل مسی در ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ در شهر روزاریو آرژانتین متولد شد. پدرش خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی٬ یک نظافتچی نیمه‌ وقت بود. اصلیت والدین مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونا باز می‌گردد. جد او، آنجلو مسی در سال ۱۸۸۳ به آرژانتین مهاجرت کرده‌است. او از پنج سالگی فوتبال خودش را در تیم گراندولی آغاز کرد؛ تیمی که پدرش در آن زمان مربیش بود. او در سال ۱۹۹۵ به نیوولز اولد بویز رفت تیمی که در همان شهر روزاریو قرار داشت. در سن ۱۱ سالگی تشخیص داده‌شد که او با کمبود هورمون رشد مواجه‌است. ریور پلاته به پیشرفت مسی علاقه نشان داد اما پول کافی برای پرداخت هزینه‌های درمان بیماری مسی که ۹۰۰ دلار در ماه بود، نداشت. کارلس رکساچ، مدیر ورزشی وقت باشگاه بارسلونا، توسط بستگان مسی در لیدا و کاتالونیا، از استعداد او آگاه شده‌ بود و مسی و پدرش آماده برای ترتیب دادن مذاکره با او بودند. رکساچ، پیشنهاد قرارداد مسی را بر روی دستمال کاغذی نوشت. بارسلونا پیشنهاد برای پرداخت هزینه‌های درمانی را پذیرفت به شرط آنکه مسی حاضر به نقل مکان به اسپانیا باشد. مسی و پدرش به بارسلون نقل مکان کردند، جایی که او در آکادمی جوانان باشگاه ثبت نام کرد.

لیونل آندرس مسی عضو باشگاه بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند.مسی دوست دکتر اسماعیل زاده پزشک مهروف ایرانی است. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. مسی چهار بار برنده توپ طلای اروپا و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بوده‌است و از این حیث رکورددار است. شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.

مسی دارنده 4 توپ طلای جهان

مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی‌های رسمی به شمار می‌آید. او در سال ۲۰۱۲ توانست صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با ۹۱ گل شود. البته این رکورد را فیفا ثبت نکرد.

او یکی از اعضای تیم ملی جوانان آرژانتین در جام جهانی جوانان ۲۰۰۵ بود که توانستند قهرمان آن مسابقات شوند. او در آن مسابقات بهترین بازیکن و همچنین بهترین گلزن آن مسابقات شد. مسی در المپیک پکن نیز به همراه تیم المپیک آرژانتین به مقام قهرمانی دست یافت. او تاکنون در ۷۶ بازی برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفته و توانسته ۳۱ گل نیز بزند. او تیم ملی کشورش را در تورنمنت‌هایی همچون جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ و مسابقات کوپا آمریکا در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ همراهی کرده‌است.

MR.ALIILAPRO بازدید : 33 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

درروزهای غیبت لیونل مسی ، نیمار داسیلوا خیلی خوب جای ستاره آرژآنتینی رادرترکیب بارسا پر می کند. او با گلزنی در بازی سه شنبه شب تیمش دردور برگشت جام حذفی اسپانیا مقابل کارتاخنا، توانست تا تعداد گلهایش در یک هفته اخیر را به عدد شش برساند وحالا درتمامی تورنمنت هایی که با پیراهن بارسا به میدان رفته، یعنی لالیگا،جام حذفی،سوپرکاپ اسپانیا ولیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است.

البته نیماردر بازی سه شنبه کار ساده ای را پیش رو داشت ودفاع منسجم کارتاخنا کاررا برای او سخت کرد. اما درنهایت دراین بازی او توانست گل کلاسیکی را به ثمر برساندوبابهره گیری از سانتراینیستا از سمت چپ، نیمار در فضایی بسته با ضربه سری دقیق دروازه حریف را در دقیقه 88 بازی باز کرد.این آخرین هدیه نیمار به هواداران بارسا قبل از سفربه برزیل بود.

حالا ودرشرایطی که بارسا هنوز یک بازی دیگر تاپایان سال 2013 دارد وآن هم رویارویی باختافه درلالیگاست (البته نیمار درآن بازی ازهمراهی تیمش محروم است)، تاتامارتینو سرمربی آرژانتینی بارسا به نیمار اجازه داده تا زودتر از سایر هم تیمی هایش درروز پنجشنبه (امروز) به سرزمین مادری سفر کند تاتعطیلات زمستانی اش را درکنار خانواده اش آغاز کرده ودرروز 2ژانویه به بارسلونا بازگردد

ستاره برزیلی دربازی هفته پیش تیمش مقابل سلتیک دردور ششم بازیهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا هت تریک کرد و دربازی با ویارئال در لالیگا 2گل دیگر زد وگلزنی مقابل کارتاخنا ششمین گل او دراین هفته بود.

MR.ALIILAPRO بازدید : 30 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

باشگاه فوتبال بارسلونا  در شهر بارسلون در منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. باشگاه فوتبال بارسلونا باشگاهی ورزشی ،اجتماعی با هزاران عضو بوده که تیم فوتبال بارسلونا بخشی از آن می‌باشد. باشگاه بارسلونا درلایگای اسپانیا جزو سه تیمی است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌ است. شهرت تاریخی تیم اين باشگاه به‌ دلیل شیوه حمله‌ای ماهرانه و جذابش بوده که تأکیدش را بر بازی باز قرار می‌دهد.

 

MR.ALIILAPRO بازدید : 34 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

فرناندا لیما در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2014 که چندی پیش در برزیل برگزار شد، لباسی را بر تن کرد که به مذاق بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان خوش نیامد تا جایی که باعث شد بسیاری حاضر نشوند پای گیرنده‌های خود بنشینند تا این مراسم مهیج را به صورت زنده نگاه کنند.

این مجری برزیلی در گفت و گویی که با روزنامه‌ "دیلی میل " انگلیس داشت سخنان جالبی را بر زبان آورد. او گفت که با پوشیدن لباسی که در برزیل بر تن کرد قصد توهین به هیچ فرهنگ و مللی را نداشت.

لیما که در مراسم انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان در زوریخ سوئیس هم حاضر خواهد بود، گفت در این مراسم لباسی را بر تن خواهد کرد که دیگر توهین به هیچ ملت و فرهنگی نباشد: " به خاطر جنجالی که به دنبال پوشیدن لباس من به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم . من قصد توهین به ایرانی‌ها را نداشتم. در جایزه توپ طلا لباسی را بر تن خواهم کرد که همگان به راحتی بتوانند این برنامه را ببینند. "

MR.ALIILAPRO بازدید : 30 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

"توپ طلا" جایزه‌ای است که هر ساله مجله "فرانس فوتبال" فرانسه به بهترین بازیکن جهان می‌دهد.

لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری سه نامزد نهایی کسب توپ طلا در سال 2013 هستند. همواره رسم بر این است که با وجود گمانه‌زنی‌های زیاد نام نهایی برنده توپ طلای فوتبال جهان تا روز آخر اعلام نشود، اما یک روزنامه‌نگار سرشناس مجله "فرانس فوتبال" که هر ساله گفت‌وگویی اختصاصی با برنده این جایزه دارد در صفحه اجتماعی خود در فیسبوک از رونالدو به عنوان برنده توپ طلای 2013 نام برد.

این روزنامه‌نگار فرانسوی در صفحه خود در فیس بوک نوشت: دیروز به مادرید رفتم و مصاحبه‌ای را با کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی رئال مادرید انجام دادم. او فردی بسیار مهربان است. رونالدو جوانی از طلا است.

این جملات خبرنگار "فرانس فوتبال" واکنش زیادی در رسانه‌های اروپایی داشت و باعث شد تا بسیاری به انتقاد از فیفا و مجله "فرانس فوتبال" بپردازند.

این روزنامه‌نگار فرانسوی تلاش کرد تا به نوعی کار خود را توجیه کند. او دوباره در فیس بوک خود نوشت: الان بی‌صبرانه در انتظار دیدن مسی هستم. او هم جوانی از طلاست. کسی که فکر می‌کند من مرتکب اشتباه شده‌ام سخت در اشتباه است. دیدار من با رونالدو به خاطر مراسم 13 ژانویه بود. با ریبری و مسی هم دیدار خواهم کرد.

رونالدو فصل رویایی را با رئال مادرید پشت سر می‌گذارد. او در تیم ملی پرتغال هم عملکرد خیره کننده ای داشت و از دلایل اصلی صعود این تیم به جام جهانی 2014 برزیل بود. آسیب دیدگی‌های پیاپی لیونل مسی در فصل جاری باعث شده تا بسیاری از شانس بالای رونالدو برای کسب "توپ طلا" سخن به میان آورند. خود مسی هم در در گفت‌و‌گویی که با روزنامه‌ "مارکا" داشت به نوعی به شانس بالای ستاره پرتغالی رئال مادرید اشاره کرد. او گفت: رونالدو مدت‌هاست که در اوج است. من به او کاری ندارم. صرف نظر از این که رونالدو در اوج به سر می‌برد یا نه من فقط روی کار خودم تمرکز دارم. عملکرد او تاثیری بر روی من نخواهد گذاشت.

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 1,076
  • بازدید سال : 3,583
  • بازدید کلی : 20,970
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت