loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 30 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

 

شرکت مشاوره پلوری، در روزهای پایانی سال 2013 لیست 100 باشگاه ثروتمند دنیارا منتشر کرده است. دراین لیست بارسلونا با ثروتی در حدود 600 میلیون یورو همچنان صدرنشین است و رئال مادرید و بایرن مونیخ با 575 میلیون و 493 میلیون یورو ثروت در رده های دوم و سوم هستند.

تیمهای چهارم و پنجم این لیست که به صورت سالانه منتشر می شود، تیم های انگلیسی هستند. منچسترسیتی با ثروتی در حدود 480 میلیون یورو در رده چهارم است و چلسی با حدود 451 میلیون یورو در رده پنجم قرار گرفته

اولین تیم فرانسوی حاضر دراین رنکینگ سالانه پاری سن ژرمن است که ثروتی در حدود 363 میلیون یورو دارد

اتلتیکو مادرید نیز با ثروتی 356 میلیون یورویی در رده سیزدهم لیست ثروتمندترین باشگاه های دنیا قرار گرفته است

MR.ALIILAPRO بازدید : 25 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

هفته هفدهم رقابت‌های لالیگا که شب گذشته با انجام یک دیدار آغاز شد، فردا شب با انجام پنج دیدار به پایان می‌رسد. در اولین بازی اسپانیول از ساعت 14:30 میزبان رئال وایادولید است و ختافه از ساعت 19:30 از بارسلونای صدرنشین پذیرایی می‌کند. کاتالان‌ها که هفته گذشته توانستند با استفاده از تساوی مادرید و پیروزی خود اختلاف با غول‌های پایتخت در صدر جدول را افزایش دهند، میهمان ختافه تیم هشتم جدول خواهند بود.

در دیگر دیدار مهم فردا شب رئال مادرید از ساعت 23:30 به مصاف والنسیا می‌رود. شاگردان آنچلوتی برای کم کردن فاصله خود با تیم‌های صدرنشین به پیروزی در این دیدار نیاز دارند.

در دیگر دیدارهای فردا شب نیز اتلتیک بیلبائو از ساعت 21:30 میزبان رایووایکانو است و سلتاویگو هم ساعت 23:30 با اوساسونا دیدار می‌کند.

MR.ALIILAPRO بازدید : 35 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (1)

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که حالش خوب است و شمارش معکوس برای بازگشتش به میادین ورزشی در اواییل سال 2014 آغاز شده است.

مسی در صفحه اختصاصی اش در شبکه اجتماعی ویبو نوشته:« از نظر کلینیکی حالم خوب است و حالا شمارش معکوس آغاز شده. برایتان چندعکس می گذارم.» و در ادامه چند عکس از جلسات تمرینی اش در شهرک ورزشی فدراسیون فوتبال آرژانتین در بوئنوس آیرس را قرار داده.

روز جمعه بود که لیونل مسی در اتحادیه فوتبال آرژانتین تست های پزشکی مختلفی را پشت سرگذاشت و نتایج آن حکایت از آن داشت که مسی به بهترین نحو ممکن فاز کلینیکی رهایی از مصدومیتش را پشت سرگذاشته. او از روز دوشنبه سومین فاز بازیابی اش را آغاز خواهد کرد وتمریناتش را در روساریو، زادگاهش در آرژآنتین دنبال خواهد نمود

مسی که روز 10 نوامبر در بازی بارسا مقابل بتیس در لالیگا مصدوم شده بود از حالا به بعد  تمرینات آماده سازی فیزیکی را دنبال خواهد کرد و زیر نظر دانیل مارتینس و آلخاندرو رولون، پزشکان تیم ملی آرژانتین و دکتر ریکارد پرونا پزشک بارسلونا کار را دنبال خواهد کرد.

تمرینات فیزیکی او زیر نظر الویو پائولوروسو مربی بدنسازش و اعضای کادر پزشکی تیم ملی آرژانتین و البته دکتر لوئیس گارسیا که در طول تمام این دوران درکنارش بوده و مارسلو د آندره آ، فیزیوتراپ مخصوصش تمرین می کند.

مسی 26 ساله از روز 29 نوامبر درتجهیزات فدراسیون فوتبال آرژانتین در شهرک ورزشی اسیه سا تمرین می کند و روز 2 ژانویه به تمرینات بارسلونا ملحق خواهد شد.

MR.ALIILAPRO بازدید : 38 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

فوق‌ستاره آرژانتيني بارسلونا و اصلي‌ترين رقيب او در لاليگا و مصاف براي کسب توپ طلاي اورپا سرانجام در يک تيم و در کنار يکديگر بازي خواهند کرد.


يک شرکت چند مليتي در کره‌جنوبي در نظر دارد اقدامي انجام دهد که روياي بسيار از فوتبالدوستان سراسر جهان را به حقيقت مبدل خواهد کرد.

به گزارش تسنيم و به نقل از روزنامه مارکاي اسپانيا، اين شرکت قصد دارد چندين نفر از برترين ستاره‌هاي حال حاضر دنياي فوتبال را در کنار هم و در يک تيم قرار دهد که در اين تيم پرستاره، فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان و رئيس افتخاري باشگاه بايرن مونيخ نقش سرمربي را ايفا خواهد کرد و ليونل مسي، فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا هم بازوبند کاپيتاني را به بازوي خود مي‌بندد.

در خط حمله اين تيم که «گلکسي 11» (کهکشان 11) نام دارد، علاوه بر ليونل مسي، کريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي خط حمله رئال مادريد و همچنين چهره‌هاي سرشناس ديگري مانند رادامل فالکائو هم حضور خواهند داشت.

پروسه تشکيل اين تيم رويايي به تدريج اعلام مي‌شود اما در حال حاضر تنها حضور اين 3 نفر در ترکيب اين تيم مشخص شده است.
MR.ALIILAPRO بازدید : 37 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)
فوق‌ستاره تیم فوتبال بارسلونا در رقابت برای کسب عنوان ورزشکار سال آرژانتین به هموطن تنیسور خود باخت.

به گزارش سرویس ورزشی خبرنو؛ لیونل مسی، برترین بازیکن فوتبال جهان در 4 سال اخیر در رقابت با خوان مارتین دل‌پوترو، سرشناس‌ترین چهره تنیس آرژانتین برای کسب عنوان ورزشکار سال این کشور باخت.


دل‌پوترو که در رده‌بندی اتحادیه تنیسورهای حرفه‌ای جهان (ATP)، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است و سال 2009 اولین و تنها قهرمانی خود در رقابت‌های گرنداسلم را با فتح اوپن آمریکا جشن گرفت، با غلبه بر مسی، در مراسم انتخاب چهره ورزشی سال آرژانتین، این افتخار را از کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورش ربود.


وی در این رابطه در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «بسیار خرسندم که جایزه طلایی کلارین را دریافت کرده‌ام. سالی که گذشت برای من سال فوق‌العاده‌ای بود، بسیار بهتر از آنچه که تصور می‌کردم. من امسال برای کسب عنوان نخست جنگیدم. مهم‌ترین چیز این است که امسال دوباره خودم را نزدیک قله دنیا دیدم. از حالا به فکر فصل آینده هستم».


دل‌پوترو در سال 2013 چهار عنوان قهرمانی به دست آورد و در رقابت‌های مسترز ایندیاناولز و شانگهای چین نیز نایب قهرمان شد. او در سومین گرنداسلم فصل تنیس در ویمبلدون نیز به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در یک بازی 5 ستی که به طولانی‌ترین بازی تاریخ مرحله نیمه نهایی رقابت‌های ویمبلدون تبدیل شد، به رقیب فرانسوی‌اش باخت.

MR.ALIILAPRO بازدید : 26 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)
مهاجم تیم ملی آرژانتین به تنهایی از مجموع ارزش تمام بازیکنان رقبای آلبی سلسته در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باارزش تر است.

مجله اقتصادی - سیاسی «BAE» آرژانتین در گزارشی اعلام کرد ارزش لیونل مسی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین به تنهایی بیشتر از مجموع ارزش تمامی بازیکنان رقبای این تیم در گروه F جام جهانی است. شاگردان آلخاندرو سابیا در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل با ایران، نیجریه و بوسنی وهرزگوین هم گروه هستند.

مسوولان باشگاه بارسلونا پیش از این عنوان کرده اند که ستاره آرژانتینی شان فروشی نیست و رقم فسخ قرارداد او را 300 میلیون یورو تخمین زده اند. این در حالی است که مجموع ارزش تمام بازیکنان نیجریه، ایران و بوسنی وهرزگووین روی هم رفته 216 میلیون یورو است.

پس از آرژانتین تیم نیجریه با مجموع ارزش بازیکنان 1/96 میلیون یورو در جایگاه دوم است. بوسنی هم با 94 میلیون و 600 هزار یورو در مکان سوم و تیم ملی ایران با 25 میلیون و 175 هزار یورو در پله آخر ایستاده است. بر اساس این گزارش، ارزش مجموع بازیکنان تیم آرژانتین از این حیث 6 برابر بوسنی و نیجریه و البته 25 برابر ایران است.

MR.ALIILAPRO بازدید : 22 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)
علی کفاشیان شب گذشته مهمان تلفنی برنامه نود بود.

علی کفاشیان که مهمان برنامه نود بود وقتی با این سوال عادل که از او درباره هجوم کاربران ایرانی به صفحه فیسبوک مسی پرسید روبرو شد این واکنش را نشان داد: «خود شما هم یک بار رفتید ورزشگاه و گوش و لپ شما را کشیدند. به هر حال این ابراز علاقه است و هر کسی دوست داشتنش را یک طوری نشان می دهد.»

عادل در جواب گفت: «اما به مسی و خانواده اش توهیم کرده اند آقای کفاشیان»

کفاشیان گفت: «باید به مسی پیغام بدهیم که همه دوستش دارند. همین الان هم در استادیوم ها به بازیکنان و مربیان مورد علاقه توهین می شود. این یک بحث فرهنگی است. حالا باید خود رسانه ها هم روی این قضیه کار کنند تا این مسئله هم به فرهنگ تماشاگران ما اضافه شود. در ماه های اخیر حتی برخی در ایران مسعود شجاعی را ناراحت کردند.»

عادل از کفاشیان پرسید که فدراسیون قرار نیست در این زمینه کاری انجام بدهد که رییس فدراسیون فوتبال گفت: «ما می خواهیم یک نامه به فدراسیون فوتبال آرژانتین بفرستیم و از رییس فدراسیون آنها بخواهیم تا پیام ما را به مسی منتقل کند و به او بگوید که همه در ایران دوستش دارند. حتی از او تاریخ تولد مسی را هم می پرسیم تا در روز تولدش برای او یک هدیه بفرستیم.»

این در حالی است که مجید جلالی هم روی خط برنامه نود آمد و در این مورد گفت: «ابراز علاقه با توهین و ناسزا خیلی فرق می کند. ما مشکلات بزرگی که در ورزش داریم را نمی توانیم به خوبی تحلیل کنیم. در همین لیگ خودمان کمیته انضباطی یک بار بازی ها را بدون تماشاگر می کند، یک بار کسر امتیاز می کند و خیلی مسائل دیگر. این باعث می شود مشکلات در جای دیگری بروز پیدا کند. طوری که آبروریزی بزرگی را در صفحه مسی رقم بزند.»
MR.ALIILAPRO بازدید : 32 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (1)

سایت گل- ساعاتی بعد از انجام مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 نگذشته بود که عده ای از هموطنان بامزه!! مان با هجوم به صفحه اختصاصی لیونل مسی در فیس بوک، شوخی با اسطوره فوتبال آررژانتین و بهترین بازیکن حال حاضر دنیا را آغاز کردند. این روند با سرعتی تصاعدی افزایش یافت و کم کم صفحه مسی تبدیل شد به یک چت روم بذله گویی و اهانت های بی پایه و اساس و خجالت آور به او.

شرم آور تر از همه این است که حالا رسانه های ورزشی دنیا از جمله دو روزنامه اسپورت وموندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا، این اقدام افتخار آفرین برخی افراد کوته فکر و بی جنبه را بازتاب داده و احتمالا باید منتظر بازتاب گسترده تری از این اقدام خودجوش و جذاب! در رسانه های دیگر دنیا در روزهای آتی باشیم.دست غرور آفرینان درد نکند!!

شاید بهتر باشد که هر چه سریعتر به این شوخی های هجو و بیمعنا پایان داده شود یا دست کم در صفحاتی مختص ایرانی ها این کار انجام شود تا بیش از این به فرهنگ غنی کشورمان ضربه نزنیم

این گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیاست:

توهین هزاران ایرانی به مسی در صفحه فیس بوکش

ترجمه نام خانوادگی ستاره آرژآنتینی به فارسی «از جنس مس» است و این موضوعی است که از سوی ایرانی ها برای توهین به مسی مورد استفاده قرار گرفته

بعد از مشخص شدن قرعه جام جهانی و قرار گرفتن ایران در گروه آرژانتین در گروه اف جام جهانی،هزاران طرفدار ایرانی از طریق صفحه اختصاصی لیونل مسی در فیس بوک به ستاره آرژانتینی توهین کردند. مسی در زبان فارسی به معنای «از جنس مس» است و این واژه ای است که برخی از این کاربران از آن به عنوان توهین استفاده کرده و با زبانی کوچه بازاری به آن آب و تاب داده اند.اکثریت 30 هزار کامنتی که در صفحه فیس بوک مهاجم بارسلونا ثبت شده، برپایه ای بازی با کلمات است.

دریکی از این کامنت ها می خوانیم:« تو فقط از جنس مسی ولی حتی اگر طلا هم بودی مقابل ما هیچ فرصتی نداشتی» دسته دیگری از کامنت ها ، به دوئل مسی با هاشم بیک زاده،مدافع ایرانی اشاره شده:« بیک زاده باید طوری مقابل مسی بازی کند، که در نهایت مثل یک چهره فوتبال دستی به نظر بیاید.»
آژانس خبری ایسنا با انتقاد از لحن پیغامهای ارسالی برای برنده چهار دوره توپ طلا نوشته:« با این رفتار تاسف آور، ما تصویر خیلی بدی ازایران، قبل از آغاز جام جهانی از خودمان ارائه کرده ایم.» و درادامه یادآوری شده که پیغام های زیادی هم خطاب به تیم بوسنی نوشته شده و درگزارش دیگری می خوانیم:« این کامنت ها کاملا یک چیز را نشان دادیم: کشوری جهان سومی هستیم.»

 

 

 

این هم گزارش روزنامه ال موندو دپورتیوو:

 

لئو و به راه انداختن جنجال درایران به خاطر معنای فامیلی اش درزبان فارسی

 

لئو، جنجالی درمیان هواداران ایرانی به راه انداخته و دلیل آن هم معنای نام خانوادگی او به زبان فارسی است. در زبان فارسی مسی به معنای «از جنس مس» ؛ توهینی در زبان کوچه بازاری ایران!! (که البته این روزنامه هم پیازداغ ماجرا را زیاد کرده است)

 

دراقدامی که از سوی برخی مردم ایران صورت گرفته و حتی مورد سرزنش و نکوهش برخی از خودمردم این کشور هم بوده ، بیش از 30 هزار هوادار صفحه فیس بوک رسمی ستاره بارسلونا و تیم ملی آرژانتین، حریف ایران در جام جهانی را مورد حمله قرار دادند و هر نوع حرفهای نادرست و تهدیدی را خطاب به او مطرح کردند

 

طبق اعلام آژانس خبری ایسنا، همه نوع کامنتی دیده می شد، از جمله کامنت هایی حاوی بی احترامی به مسی:« تو از جنس مس هستی، حتی اگر طلا هم بودی هیچ فرصتی مقابل ما نداشتی»و یا تحقیر کننده:« بیک زاده (مدافع ایرانی) به نحوی تو را مهار می کند که در نهایت مثل یک مهره فوتبال دستی به چشم بیایی.»

 

جالب اینجاست که نکوهش این رفتارها از سوی برخی دیگر از ملت ایران زمانی افزایش یافت که دسته هواداران توهین کننده، تصمیم به حمله به صفحه بوسنیایی ها در فیس بوک گرفتند.

 

ایسنا دراین باره نوشت:« ما تصویر بدی از خودمان ارائه کردیم؛ آن هم قبل از آغاز جام جهانی» و منابع خبری دیگر از رفتار جهان سومی این دسته از هواداران مطالبی نوشتند

 

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 1,029
  • بازدید سال : 3,536
  • بازدید کلی : 20,923
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت