loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 30 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال درکتاب فیزیک یکی از پایه های تحصیلی ترکیه در کنار گالیله و نیوتن قرار گرفته است.
این صفحه از کتاب به معرفی نوابغ دنیا پرداخته است که نام مسی در کنار دانشمندانی چون گالیله ، نیوتن،پاسکال و توریچلی دیده می شود


MR.ALIILAPRO بازدید : 26 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
مهمان جشن تولد یک سالگی پسر مسی با یونیسف باشید

لیونل مسی سفیر خیرخواهی یونیسف از دوستان و طرفدارانش درسرتاسردنیا دعوت کرده که در جشن تولد پسرش تیاگو که روز شنبه دوم نوامبر برگزار می شود شرکت کنند.

مسی دراین باره گفته:« در ماه نوامبر بهترین هدیه دنیا را دریافت کردم: تولد تیاگو. امسال در اولین سالگرد تولد تیاگو به من کمک کنید تا بتوانم به تحقق خواسته ام که تمام بچه های سرتاسر دنیا فرصت های برابری برای زندگی، رشد و پرورش داشته باشند نزدیک تر شوم. از همکاری و مشارکتتان تشکر می کنم.»

دراین راستا یونیسف هم برای جشن گرفتن تولد پسر مسی، صفحه ای را طراحی کرده که در آن لئو جشن تولد پسر یک ساله اش را جشن خواهد گرفت. آدرس این صفحه بدین ترتیب است www.unicef.org/messithiago و تا روز چهارم نوامبر به فعالیتش ادامه خواهد داد. با بهره گیری از این صفحه همه می توانند به لئو در مسیر تحقق خواسته اش که بهره برداری تمام کودکان دنیا از شرایطی یکسان است کمک کنند

MR.ALIILAPRO بازدید : 43 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

کریس رونالدو در اظهار نظری جالب و البته شاید از روی سوزش گفت : می خواهم در رئال بازنشسته شوم/ عقده ی توپ طلا ندارم / اگر خوب تمرین کنی ، کمتر مصدوم میشوی !
 که قطعاً روی صحبت او با لیونل مسی بوده است !


MR.ALIILAPRO بازدید : 29 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

پیکه : اگر مسی باز هم برنده ی توپ طلا شود کلی می خندم ..لئو محبوبیت بالایی دارد و به همین دلیل همیشه یک پای ثابت در سه نامزد نهایی است ..

نمی خواهم بگویم کریس یا ریبری شایسته نیستند اما با توجه به مصدومیت های شدید و پی در پی لئو او فوق العاده کار کرده و اگر چنین نبود پنج مقدس در جبهه ای دیگر به نمایش در مِی آمد!
مسی که در دیدار مقابل بتیس مصدوم شد تا دو ماه دیگر قادر به همراهی تیمش نیست!


MR.ALIILAPRO بازدید : 31 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

قرار براین بود که خورخه مسی ساعت 10 صبح امروزاز خود به دفاع بپردازد و لیونل مسی ساعت 11 در دادگاه حضور یافت.

 گزارش تصویری: مسی و پدرش در دادگاه گاوا از خود دفاع کردند

لیونل مسی و پدرش خورخه مسی از امروز شاهد آغاز پروسه دادگاهشان بودند. آنها در این دادگاه با اتهام فساد مالی مواجه هستند ومی بایست از خود به دفاع بپردازند.

پرونده مسی و پدرش در دادگاه شماره 3 گاوا برگزار می شود و اتهام وارده به آنها پرداخت نکردن حدود 4میلیون یورو مالیات است.

پدر مسی ساعت 10 وارد دادگاه شد و از خودش درمقابل اتهامات وارده دفاع نمود. لیونل مسی هم ساعت11 در حالی که لبخند برلبانش دیده می شد و کت و شلواری شیک برتن داشت، بایک اتومبیل سفید و همراه با همراهان قانونی اش به دادگاه آمد. در مقابل درهای دادگاه، صدها هوادار مسی انتظار او را می کشیدند و بادیدن ستاره آرژانتینی محبوبشان فریاد می زدند:« تو بهترین بازیکن دنیا هستی» . «زنده باد مسی»

سازمان مالیات اسپانیا اعلام کرد که مسی در طول سالهای 2007 تا 2009 مالیاتهای لازم را که رقمشان درحدود 4.1 میلیون یورو برآورد شده پرداخت نکرده.

بعد از اعلام این اتهام، پدر مسی اعلام کرد که او تقصیر عدم پرداخت این مبلغ را برگردن می گیرد و اعلام کرد که پسرش در جریان این ماجراها نبوده است.


foton

 

MR.ALIILAPRO بازدید : 31 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)



منزلی که معمار اسپانیایی برای مسی طراحی کرده است به شکل زمین فوتبال است تا این مهاجم آرژانتینی لحظه ای از فوتبال غافل نشود.

 هنرنمایی لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا محدود به مستطیل سبز نمی شود او می خواهد در خارج از جهان فوتبال هم نگاه ها را به خود جلب کند؛ این را به خوبی می توان از منزل فاخری که برای او طراحی شده است درک کرد.

به گزارش ایسنا،لوئیس گاریدو معمار اسپانیایی منزلی را برای مسی طراحی کرده است که شبیه زمین فوتبال است. او درباره انگیزه اش از ساخت این خانه گفت: تصمیم گرفتم تا خانه مسی را به این شکل درآورم تا شور و هیجان او برای فوتبال را بیشتر کنم.

MR.ALIILAPRO بازدید : 30 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
یازده بازیکنی که بیش از همه احتمال درخشیدنشان در لیگ قهرمانان می‌رود را معرفی می‌کند.

لیگ قهرمانان دوباره فرارسیده. این بار هم پر از ستاره‌ها. بهترین بازیکنان دنیا می‌خواهند قهرمان بزرگ‌ترین رقابت باشگاهی شوند.

بارسا نیوز
MR.ALIILAPRO بازدید : 36 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
مربی هلندی سابق بارسلون اذعان دارد لئو مسی از جهانی دیگر است و قابل مقایسه با هیچ کس نیست.




 مربی سابق بارسلونا معتقد است که توانایی های لیونل مسی در جهان فوتبال بی نظیر است و کریس رونالدو نمی تواند ادعا کند که از او بهتر است.

هردو ستاره در بازی های آغازین خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند هتریک کنند، ملی پوش آرژانتینی نیز توانست تعداد گل های خود در اروپا را به عدد 62 برساند که تنها 9 گل از رکورد رائول کمتر است.

تن کیت می گوید که بارسلونا با پیدایش مسی به خیلی از افتخارات دست پیدا کرد و رقیب پرتغالی او فاقد " چیزهای خاص " است و هرگز در حد و استاندارد مسی نیست.

این مربی 58 سال گفت: " مسی منحصر به فرد است، هیچ بازیکن دیگری مانند او وجود ندارد؛ او در سطح دیگری است."
" نه کریس رونالدو و نه نیمار نزدیک به او نیستند چون مسی فراتر از این جهان است."

" کریس رونالدو در سطح بالایی قرار دارد اما مسی چیزهایی دارد که مختص خودش است و رونالدو آن ها را ندارد."

این مربی هلندی در حال حاضر در تیم اسپارتا روتردام مشغول به فعالیت است، او در سال 2006 دستیار فرانک ریکارد در تیم بارسلونا بود.

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 2,515
  • بازدید کلی : 19,902
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت