loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 49 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی بارسلونا عصر امروز از هموطنش آرتورو ویدال که به در شهر بارسلون تحت عمل جراحی از ناحیه مینیسک قرار گرفت، عیادت کرد.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6984/news/thumbnail/ydt_lkhsys_z_wydl.jpg


MR.ALIILAPRO بازدید : 25 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مسئولان بارسلونا میداند که دادن پیشنهاد با مبلغ کم برای آگوئرو امکان پذیر نیست . خرید این بازیکن اصلا آسان نخواهد بود .

بارسا نیوز

چرا که باشگاه فعلی او مشکل مالی ندارد . به گزارش tv3 اسپانیا منچستر سیتی تعیین کرده است که این مهاجم آرژانتینی 70 میلیون یورو ارزش گذاری شده است . با وجود این که این باشگاه هیچ مشکل مالی ندارد حال باید تصور کرد که چقدر مذاکره برای خریدش دشوار خواهد بود .
MR.ALIILAPRO بازدید : 22 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
بارسایی‌ها که تا سه روز پیش با کابوس قهرمانی‌های سه گانه رئال سر بر بالین می‌گذاشتند، حالا و با توقف مجدد کهکشانی‌ها دوباره به جام فکر می‌کنند. نقش کاپ قهرمانی لالیگا به همین منظور روی جلد روزنامه اسپورت نقش بسته است!

http://parsiup.com/upload/rdwx_10245961_311298815688777_31769095_n.jpg


MR.ALIILAPRO بازدید : 31 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
این شاید دیوانه‌ترین لالیگای تاریخ باشد؛ تورنمنتی که همه هوادارانش در سراسر جهان را به مرز جنون رسانده است

تغییرات پی‌درپی در معادلات کورس قهرمانی لیگ اسپانیا طی هفته‌های اخیر باعث شده است هر روز یک تیم به عنوان نامزد اصلی فتح جام معرفی شود، اما انگار هنوز هم نمی‌شود روی این لالیگای وحشی شرط بست.

بارسا نیوز

- رئال مادرید تا دقیقه 63 ال‌کلاسیکوی برگشت شانس مسلم قهرمانی در لالیگا به حساب می‌آمد، اما آنها ظرف 107 دقیقه، ناگهان 9 امتیاز از بارسا عقب افتادند

یعنی از لحظه‌ای که راموس پای نیمار را زد تا زمانی که گرت بیل مشغول تعویض کفش شد و بازیکنان سویا با حمله از همان جناح گل پیروزی‌بخش خودشان را به مادرید زدند!

- بارسلونا ظرف 101 ساعت از تیم کاملا خارج شده از کورس، به شانس اول قهرمانی تبدیل شد! ساعاتی بعد از گل دقیقه 93 ختافه در نیوکمپ، ال‌موندو تیتر زد: «ناامیدی!» طی هفت سال اخیر چنین قطع امیدی در مطبوعات کاتالونیا سابقه نداشته، اما همه مطمئن بودند کار تمام شده است. شنبه شب تاتا مارتینو احتمالا در حزن‌انگیزترین کنفرانس مطبوعاتی تاریخ فوتبال گفت: «من حتی لیاقت ندارم یک فرصت دوباره از مدیران باشگاه بخواهم.» یکشنبه غروب اما ابتدا اتلتیکو مادرید باخت و سپس رئال به والنسیا امتیاز داد. چهارشنبه شب هم مادرید در زمین وایادولید متوقف شد تا دو رقیب کاتالان‌ها از سه بازی فقط دو امتیاز بگیرند. معجزه، جز این آیا تعریف دیگری دارد؟

- اگر اتلتیکو مادرید دو بازی آسان متوالی‌اش را برابر لوانته و مالاگا با پیروزی پشت سر می‌گذاشت، بارسا قبل از بازی هفته پایانی باید برای این تیم تونل می‌زد. فکرش را بکنید؛ مسی و ژاوی و اینیستا ایستاده‌اند و برای کاستا و رفقا کف می‌زنند!

- اگر اتلتیکو مادرید این هفته مقابل مالاگا شکست بخورد و رئال در زمین سلتا به تیم انریکه مساوی بدهد، بارسلونا در صورت برتری بر الچه برای قهرمانی حتی نیازی به بردن بازی آخر هم نخواهد داشت. در این شرایط آنها با یک تساوی برابر اتلتیکو قهرمان می‌شوند!

- بارسلونا اولین و تنها جام این فصلش را با دو مساوی مقابل اتلتیکو مادرید به دست آورده است؛ یک یک در کالدرون، صفر صفر در نیوکمپ. در بازی دوم مسی پنالتی از دست داد! اتلتیکو دومین قربانی محبوب لئو به شمار می‌آید، اما او این فصل در زمینه گلزنی به این تیم شدیدا ناکام بوده است.

- بارسا این فصل پنج بار با اتلتیکو بازی کرده و هرگز به پیروزی نرسیده است. کاتالان‌ها در این 450 دقیقه فقط دو گل به حریف زده‌اند که هر دوی آنها را نیمار به ثمر رسانده است.

- رئال مادرید یکشنبه آینده و در بازی‌های همزمانی که از ساعت نه و نیم شب به وقت تهران شروع می‌شود باید به مصاف سلتا برود؛ تیمی با رهبری انریکه که فصل بعد باید بارسا را هدایت کند. اسطوره کاتالان‌ها می‌تواند با متوقف کردن مادرید عملا شانس این تیم را برای کسب سه‌گانه به صفر برساند و با محبوبیتی بیش از پیش کارش را در نیوکمپ شروع کند!

- در دو هفته اخیر تیم‌هایی ناباورانه از رئال امتیاز گرفتند که پیش از این با پیروزی برابر بارسا این تیم را از کسب قهرمانی دور کرده بودند. والنسیا در خانه بارسا سه بر دو پیروز شد و وایادولید در زمین خودش سه بر یک این تیم را شکست داد. حالا آنها به تاتا مدیون نیستند.

- در اوج ناامیدی از موفقیت در لالیگا، تاتا از چند روز پیش بازیکنانش را به صرف شام مشترک برای امشب دعوت کرده بود؛ دیداری برای خداحافظی!

- سرجبو راموس طی 10 روز گذشته پنج گل برای تیمش به ثمر رسانده است، اما حتی گل استثنایی او روی ضربه کاشته هم نتوانست مانع از توقف رئال در بازی کلیدی چهارشنبه شود.

- پویول و والدس دو تن از سه کاپیتان نخست بارسا در پایان فصل از این تیم خداحافظی خواهند کرد. شاید برافراشتن مشترک جام قهرمانی، هدیه خوبی برای وداع آنها باشد.

- هنوز روی این لالیگای خل و چل شرط نبندید. از ما گفتن بود!

MR.ALIILAPRO بازدید : 19 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
کاربران یکی از سایت‌هایی که مجوز رسمی برای شرط‌بندی را دارد شانس قهرمانی تیم محبوب خود را در جام جهانی اعلام کردند که در این بین تاکنون برزیل شانس اول قهرمانی را از سوی شرط‌بندان دارد.

از هر سه کاربر یک نفر قهرمانی تیم فوتبال برزیل را پیش‌بینی کرده‌اند. تیم فوتبال آرژانتین در رده دوم قرار دارد که از هر 9 کاربر 2 نفر به این تیم رای داده‌اند.

بارسا نیوز

آلمان و اسپانیا در رده‌های بعدی قرار دارند که از 11 کاربر 2 نفر به آلمان و از هر 13 کاربر 2 نفر به اسپانیا رای داده‌اند.

MR.ALIILAPRO بازدید : 16 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
بارسایی‌ها حالا از خوشحالی در پوست خودشان نمی‌گنجند. آنها که بعد از بازی با ختافه حتی در خواب هم نمی‌دیدند بتوانند جام قهرمانی لالیگای امسال را بالای سر ببرند، حالا دوباره صاحب اختیار شده‌اند و می‌توانند با دو پیروزی به مقام نخست دست پیدا کنند.

این جلد امروز ال‌موندو دپورتیوو است، کاملا مشعوف از توقف باورنکردنی رئال مادرید! تصویری از عجز رونالدو که در همان هشت دقیقه بازی‌اش شکار شده، عکس اول این روزنامه حامی بارساست. آن بالا هم می‌توان خبر تمدید قرارداد قطعی مسی را دید.

http://parsiup.com/upload/1lo0_10245961_311298815688777_31769095_n.jpg


MR.ALIILAPRO بازدید : 26 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
پس از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد که پرونده تجدید قرارداد لئو مسی با بارسا پایانی خوش خواهد داشت.

کمتر از دو ساعت پیش خورخه مسی پدر لئو که مدیر برنامه های وی نیز محسوب می شود در ساختمان مرکزی باشگاه بارسلونا به منظور بهتر کردن قرار داد لیونل مسی با خاویر فائوس نایب رئیس اول بارسلونا و همچنین آنتونی روسیچ یکی از مدیران بلندپایه این باشگاه وارد مذاکره شد.

در پایان این مذاکرات نه پدر بازیکن و نه مدیران بارسا حاضر به اظهار نظر در مورد این جلسه نشدند .

اما طبق اخبار موثقی که روزنامه موندو دپورتیوو دریافت داشته نتایج این جلسه بسیار مثبت بوده و لئو مسی و بارسلونا در آستانه رسیدن به یک توافق قطعی قرار دارند .

هم بارسلونا و هم مسی قصد دارند تا قبل از پایان یافتن مسابقات لالیگا و مهمتر از آن ، قبل از شروع جام جهانی به یک توافق قطعی در این زمینه دست یابند.

رئیس باشگاه بارسلونا آقای بارتومئو به دلیل سفر به زوریخ برای دیدار با جوزپ بلاتر رئیس فیفا نتوانست در این جلسه حضور داشته باشد.


MR.ALIILAPRO بازدید : 33 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اسپورت امروز هم یک خبر مهم روی جلدش دارد. این روزنامه مدعی شده است لیونل مسی برای تمدید قراردادش با بارسا شرط کرده آگرو به این تیم بپیوندد! داماد سابق مارادونا از نزدیک‌ترین دوستان لئو به شمار می‌آید.

http://parsiup.com/upload/z3y7_96aa9964d1f511e383430002c9db68f8_8.jpg


MR.ALIILAPRO بازدید : 24 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با استخدام هافبک پیشین خود به عنوان سرمربی فصل آینده تیم، بارسایی‌ها شمارش معکوس را برای آغاز یک جنگ روانی جدید با دشمن دیرینه‌شان آماده خواهند کرد.

این روزها روی جلد هر یک از نشریات ورزشی اسپانیا را که نگاه کنید می‌توانید تیتری درباره برکناری خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا و گمانه‌زنی درباره جانشینان او پیدا کنید.

Luis Enrique, una vida de fútbol

در میان همه کاندیداهایی که نام آنها برای جانشینی مارتینو آورده شده است، به نظر می‌رسد یک نفر شانس بیشتری دارد و او کسی نیست جز لوئیس انریکه، سرمربی تیم سلتاویگو

MR.ALIILAPRO بازدید : 26 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
شاید پپ گواردیولا هیچ گاه شکست سنگین چهار بر صفر بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید آن هم در استادیوم خانگی را تصور نمی کرد، چون با این شکست گواردیولا سنگین ترین شکست دوران سرمربی گری خود را تجربه کرده است.
بعد از این دیدار بود که بلافاصله پرسش های انتقادآمیز فراوانی در خصوص صحت سیستم مورد نظر پپ گواردیولا در تملک کامل توپ و مناسب بودن چنین فلسفه ای در بایرن مونیخ بدون اعجوبه ای نظیر لیونل مسی مطرح شدند.

بارسا نیوز

پپ گواردیولا هنگامی هدایت تیم اول بارسلونا را به عهده گرفت که آشنایی کاملی با باشگاه بارسلونا داشت و کار با تیمی را آغاز کرد که تا حدودی با سیستم مورد نظر گواردیولا آشنا بود

MR.ALIILAPRO بازدید : 21 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاپیتان تیم ملی آرژانتین می‌گوید گروه این تیم در جام جهانی آسان نیست.

آرژانتین که یکی از مدعیان جام‌جهانی 2014 برزیل محسوب می‌شود در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها با بوسنی و هرزگوین دیدار خواهد کرد.

http://footballpic.a-w.ir/wp-content/uploads/2014/05/1516629_733665300007684_767135323_n.jpg



لیونل مسی درباره حضور جام‌جهانی 2014 برزیل می‌گوید: از جام جهانی آفریقای جنوبی خاطرات بدی دارم. اکنون نسبت به قبل با تجربه‌تر شده‌ام و اعتماد به نفسم هم بالا رفته است.

MR.ALIILAPRO بازدید : 23 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر چه رسانه های رسمی اعلام کرده اند که جراردو مارتینو میخواهد به صورت رسمی خداحافظی کند اما همچنان هوادارانی هستند که با این کار مخالف اند .

بارسا نیوز

تعدادی از هواداران با تجمع در برابر درب ورودی پالما و در دست داشتن پارچه نوشته هایی به حمایت از تاتا پرداختند . برای مارتینو بسیار سخت خواهد بود . چرا که باید انتظار اعلام رسمی فسخ قراردادش به زودی اعلام شود و خود او نیز به این مساله واقف است .

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 2,535
  • بازدید کلی : 19,922
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت