loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 429 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دروازه‌بان ملی پوش آلمانی به طور رسمی اعلام کرد در پایان فصل بوندسلیگا تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ را به مقصد بارسلونا ترک خواهد کرد.

روزنامه بیلد آلمان نوشت مارک آندره تراشتگن که در این باشگاه پرورش یافته است پس از 18 سال این باشگاه را ترک خواهد کرد.

Ter StegenTer Stegen


تراشتگن 22 ساله گفت :« من همیشه مدیون مونشن گلادباخ هستم ولی این کار آسانی نیست.انتقال من به بارسا 100 درصد نهایی شده است ولی همیشه خود را یک گلادباخی می دانم.»

MR.ALIILAPRO بازدید : 22 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 شرط اصلی مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا
لحظاتی پیش به اطلاع رساندیم که یک جلسه فوری بین پدر مسی و سران بارسا به منظور بهتر کردن قرارداد مسی در ساختمان مرکزی باشگاه بارسلونا برگزار شده است .

http://parsiup.com/upload/zb1m_6awj_32d8379a9d2d11e3a0f30e2ec771c42e_8.jpg

هنوز خروجی این جلسه از طرف هیچکدام از طرفین اعلام نشده ، اما دقایقی پیش شبکه TV3 در خبری فوری اطلاع داد که دو شرط اصلی که پدر مسی برای تجدید قرارداد پسرش به اطلاع مدیران رسانده بدین شرح است :


1- جذب سرخیو آگرو در تابستان جاری

2- تمدید قرارداد با پینتو که بهترین دوست مسی در بارسلونا محسوب می شود.


قرارداد فعلی مسی تا سال 2018 اعتبار دارد و در صورت تجدید ، مسی با 250 میلیون دلار درامد در طی 5 سال به گران ترین بازیکن دنیا بدل خواهد شد.

باید ببینیم که واکنش مدیران بارسا به این دو درخواست مسی چه خواهد بود .


MR.ALIILAPRO بازدید : 26 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

لوییز فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل روز چهارشنبه فهرست 23 نفره این تیم را برای حضور در مسابقات جام جهانی 2014 تکمیل می کند.

اسکولاری تاکنون اسم نه نفر از بازیکنان این تیم را اعلام کرده است.این مربی 24 آوریل علاوه بر نیمار که اکنون مصدوم است و همواره از او دفاع می کند، اسامی هشت بازیکن دیگر را اعلام کرد: تیاگو سیلوا، داوید لوییز، ژولیو سزار، فرد، پولینیو، رامیرس، ویلیان و اسکار.

اسکولاری: نیمار برای دیدار مقابل کره کاملا آماده است


کنفدراسیون فوتبال برزیل ماه دسامبر اعلام کرد اسکولاری هفت مه 2014 اسامی بازیکنان برای حضور در جام جهانی را اعلام می کند. این فهرست احتمال دارد شامل 30 بازیکن یا 23 نفر نهایی باشد.

MR.ALIILAPRO بازدید : 25 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
نتایج عجیب و غریب هفته 36 لالیگا باعث شد تا سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشیده شود. روزی که ممکن است بارسلونا تعیین کننده قهرمان فصل باشد.

اگر مادرید هر دو بازی خود تا پیش از بازی هفته آخر با اسپانیول را پیروز شود در آن صورت برد بارسا در مقابل اتلتیکو و پیروزی احتمالی مادرید بر اسپانیول به قهرمانی کهکشانی ها منجر می شود.

اتفاقی که باب میل هیچیک از طرفداران بارسا نیست.سوژه کارتون امروز روزنامه اسپورت کاتالونیا همین مساله است .

تاتا مارتینو را در عکس مشاهده می کنید که در یک دوراهی گیر افتاده و با خودش می گوید :

" می توانم بدون عذاب وجدان و نیز بدون کسب هیچ افتخاری از بارسا کنار بروم و یا اینکه غم انگیز ترین اتفاق ممکن بیفتد و به اولین مربی ای در تاریخ بارسا تبدیل شوم که قهرمانی لالیگا را به مادرید هدیه داده است "

14.jpg


MR.ALIILAPRO بازدید : 42 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
یراهن اول فصل بعد بایرن مونیخ، با آنچه در چند سال اخیر بر تن بازیکنان این باشگاه دیده ایم تفاوت دارد. این طرح در نگاه اول اول در راستای بارسلونایی شدن بایرن مونیخ زیر نظر پپ گواردیولا به نظر می رسد اما مونیخی ها در سال 1996 نیز چنین پیراهنی را بر تن داشتند.

MR.ALIILAPRO بازدید : 37 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
ترجمه شده توسط : آمانج منبع : فوتبال دایرکت,101گل برتر,دیلی استار,بارسا بلاوگرانا,Agência

بنابر گزارش روزنامه های انگلیسی و اسپانیایی بالاخره باشگاه بارسلونا با مدافع برزیلی چلسی " داوید لوئیز " به توافق رسیده است . بالاخره بارسا برای به دست آوردن لوئیز درجدال با مورینیو توانست پیروز شود و لوئیز را بعد از مدتها انتظار , به نیوکمپ بیاورند.



باشگاه بارسلونا از داوید لوئیز به عنوان جانشین کارلس پویول کاپیتان و اسطوره بارسا یاد می کنند.غولهای کاتالان در فصل قبل نیز به دنبالجذب و آوردن او به نیوکمپ بودند که با ممانعت هایی از طرف مورینیو سرمربی این تیم و رئیس باشگاه چلسی مواجه شده و این انتقال منتفی شد.
MR.ALIILAPRO بازدید : 22 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
این جلد امروز اسپورت است که قطعا ظرف ساعات آینده سروصدای بسیار زیادی در جهان فوتبال به پا خواهد کرد.

موضوع از این قرار است که عکاس حرفه‌ای و کنجکاو این روزنامه حامی بارسا توانسته با تعقیب زوبی زاره‌تا تصاویر اختصاصی و مهمی از ملاقات مدیر ورزشی آبی‌و‌اناری‌ها با انریکه در اتوموبیلش شکار کند

http://parsiup.com/upload/lw34_logo.png

. سرمربی فعلی سلتاویگو، گزینه اول نیمکت بارسا برای فصل آینده است. عکس‌های دیگری از این ملاقات لو رفته، روی سایت اسپورت در دسترس است.


MR.ALIILAPRO بازدید : 46 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد که بارسلونا قصد دارد در تابستان پیش رو 13 بازیکن خود را به فروش برساند.

روزنامه اسپانیایی "اسپورت" که در بارسلون منتشر می شود، در گزارشی عنوان کرد که باشگاه بارسلونا سیزده بازیکن خود را در لیست فروش نقل و انتقالات تابستانه قراد داده است

http://sport.shafaqna.com/media/k2/items/cache/6134fb897229db1a924e488889ce9a6d_XL.jpg

. در میان این لیست اسامی بازیکنان سرشناسی مانند سسک فابرگاس، آلکس سانگ، آلکسیس سانچز، خاویر ماسکرانو، دنی آلوز و پدرو به چشم می خورد.


MR.ALIILAPRO بازدید : 28 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
طبق آمار و ارقامی که از بدو شکل گیری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا (سال 1992) به ثبت رسیده، بارسلونا بهترین عملکرد را در میان قدرت‌های سنتی فوتبال اروپا داشته و موفق‌ترین تیم در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز بوده است.

طبق فرمول امتیازدهی فیبوناچی که در آن در هر یک از 21 دوره لیگ قهرمانان اروپا، راهیابی به مرحله گروهی یک امتیاز، مرحله یک هشتم نهایی 2، مرحله یک چهارم نهایی 3، نیمه نهایی 5، فینال 8 و کسب عنوان قهرمانی 13 امتیاز داشته کاتالان‌ها که 3 بار در سال‌های 2006، 2009 و 2011 جام قهرمانی را بالای سر برده‌اند با 92 امتیاز، بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند و موفق‌ترین تیم هستند.

http://parsiup.com/upload/y88h_n_f_c_barcelona_escudo-7327415.jpg

صدرنشینی بارسلونا در رده بندی برترین تیم‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در حالی است که پس از آن، میلان دومین تیم پرافتخار اروپا با 7 قهرمانی که 3 قهرمانی‌ لیگ قهرمانان را در سال‌های 1994، 2003 و 2007 کسب کرده، با 6 امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد.


MR.ALIILAPRO بازدید : 29 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در دیداری خارج از خانه شکست خورد.

در یک دیدار حساس دیگر از هفته سی و ششم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید صدرنشین فعلی لالیگا، در ورزشگاه خانگی لوانته به مصاف این تیم رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

فیلیپه اوئیز در دقیقه 7 (گل به خودی) لوانته را یک بر صفر پیش انداخت و داوید بارل در دقیقه 69 اختلاف را دو برابر کرد.


MR.ALIILAPRO بازدید : 22 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار مقابل والنسیا با تساوی 2 بر 2 متوقف شد تا شانس افزایش قهرمانی خود در جام باشگاههای برتر فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا را از دست بدهد.

تیم فوتبال رئال مادرید یکشنبه شب در هفته سی و ششم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان والنسیا بود و در پایان به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

بارسا نیوز



در این دیدار «جرمی متئو» و «پارخو» برای والنسیا و «سرخیو راموس» و «کریستیانو رونالدو» برای رئال مادرید گلزنی کردند.


MR.ALIILAPRO بازدید : 32 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دیه گو سیمونه سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید گفت شکست دو بر صفر تیمش برابر لوانته در هفته سی و ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا (لالیگا) بهترین چیزی بود که رخ داد زیرا به بازیکنانش این فرصت را می دهد تا تمام توان خود را نشان دهند.

شکست اتلتیکو در این دیدار موجب شد فاصله این تیم صدرنشین با بارسلونا که در رده دوم جدول این رقابتها قرار دارد به سه امتیاز کاهش پیدا کند و درحالی که تنها دو هفته به پایان رقابتهای این فصل باقی مانده است اتلتیکو و بارسلونا در هفته پایانی روبروی هم قرار خواهند گرفت.

بارسا نیوز

رئال مادرید که با تساوی دو دو برابر مهمان خود والنسیا متوقف شد با یک بازی کمتر و پنج امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو در رده سوم جدول قرار دارد و قرار است چهارشنبه آینده بازی عقب افتاده خود را برابر وایادولید برگزار کند.
MR.ALIILAPRO بازدید : 28 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
گونتر نتزر از كسانی كه بوندسلیگا را بهترین لیگ فوتبال دنیا می دانند، انتقاد نمود.

گونتر نتزر ملی پوش سابق آلمانی باشگاه رئال مادرید، با نتشار مطلبی در روزنامه Bild آلمان به تمجید از فوتبال اسپانیا و انتقاد از كسانی كه بوندسلیگا را برترین لیگ فوتبال دنیا می دانند،‌پرداخت.

بارسا نیوز

نتزر در این خصوص نوشت:"من هیچ گاه بوندسلیگا را بهترین لیگ فوتیال دنیا نمی دانستم و لالیگا همیشه برای من از لحاظ فوتبالی از جایگاه خاصی برخوردار بوده است.
15 اردیبهشت 93 09:30

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 925
  • بازدید سال : 3,432
  • بازدید کلی : 20,819
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت