loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 25 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دنی آلوز در مصاحبه ای در مورد حادثه ی نژاد پرستانه ای که در دقیقه 76 بازی با ویارئال اتفاق افتاد سخن گفت . دنی آلوز در این مصاحبه رفتار این هوادار ویارئال را که موجب خنده تماشاگران نیز شد رفتاری زشت توصیف کرد

بارسا نیوز

و این رفتار را در زمانی که همه از مرگ تیتو ناراحت هستند نادرست خواند و عدم آگاهی این فرد را علت این برخورد نژاد پرستانه دانست .

دنی آلوز در این خصوص گفت که باید برای مبارزه با این اقدامات نژاد پرستانه باید سعی کرد آگاهی افراد را افزایش داد . دنی آلوز تاکید کرد که همواره هدف اصلی او کمک به بارسلونا بوده است افزود : " ما همیشه میخواهیم به نفع تیم خود گام برداریم . گاهی شانس با ماست . گاهی اوقات نه . اما برای پیروزی میجنگیم . "
برچسب ها مسی , علی بهفر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 1,121
  • بازدید سال : 3,628
  • بازدید کلی : 21,015
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت