loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 29 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
مقصرین ناکامی های این فصل خود ما بازیکنان هستیم.در این فصل هیچ جامی نبردیم

بارسلونا با تساوی 2-2 در مقابل ختافه به نوعی شانس قهرمانی خود در لالیگا را بسیار کم کرد .

گل دقیقه 92 لافیتا آب سردی بود بر روی تماشاگران و بازیکنان بارسا. سرخیو بوسکتس در پایان بازی عنوان داشت :

" گل های بدی دریافت کردیم. نباید اینگونه گل می خوردیم. دفاع مقصر نیست. چرا که در بارسا همه باهم دفاع و حمله می کنیم.

دو بازی دیگر باقی مانده و باید که لالیگا را آبرومندانه به اتمام برسانیم. چرا که در بهترین باشگاه دنیا بازی می کنیم و باید پایان خوبی داشته باشم "

" مقصرین ناکامی های این فصل خود ما بازیکنان هستیم.در این فصل هیچ جامی نبردیم . امیدوارم این ناکامی درسی باشد برای فصول آینده "


برچسب ها مسی , علی بهفر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 2,549
  • بازدید کلی : 19,936
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت