loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 32 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

- ویوا بارسا  : مطبوعات اسپانیایی دیروز از نظر مثبت باشگاه بارسلونا برای خرید مدافع - هافبک برزیلی تیم فوتبال چلسی خبر دادند. روزنامه آ اس نوشت باشگاه بارسلونا پس از آنکه در تابستان گذشته موفق به استخدام داوید لوئیش نشد .



بارسلونا می خواهد بار دیگر در نقل و انتقالات ماه ژانویه برای انتقال این ملی پوش برزیلی تلاش کند.لوئیز اخیرا تاکید کرده است قصد ماندن در چلسی را ندارد و با این پیش فرض به نظر می رسد ژوزه مورینیو باب انتقال او را باز کند.

بارسلونا با توجه به مشکلات خط دفاعی در فصل جاری می خواهد لوئیز را به خدمت بگیرد و تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا اخیرا با توجه به مصدومیت کارلس پویول و کاهش میزان آمادگی او در بازگشت به میادین و نیز راضی نبودن از عملکرد خاویر ماسکرانو آرژانتینی در پست دفاع میانی ، تاکید کرده است تیم به وجود جانشینی برای کاپیتان پویول نیازمند است.

چلسی در تابستان قبل برای فروش لوئیش 26 ساله 50 میلیون یورو از بارسا طلب کرده بود حال آنکه رقم پیشنهاد باشگاه اسپانیایی از 35 میلیون یورو فراتر نرفت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 2,521
  • بازدید کلی : 19,908
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت