loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 22 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 شرط اصلی مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا
لحظاتی پیش به اطلاع رساندیم که یک جلسه فوری بین پدر مسی و سران بارسا به منظور بهتر کردن قرارداد مسی در ساختمان مرکزی باشگاه بارسلونا برگزار شده است .

http://parsiup.com/upload/zb1m_6awj_32d8379a9d2d11e3a0f30e2ec771c42e_8.jpg

هنوز خروجی این جلسه از طرف هیچکدام از طرفین اعلام نشده ، اما دقایقی پیش شبکه TV3 در خبری فوری اطلاع داد که دو شرط اصلی که پدر مسی برای تجدید قرارداد پسرش به اطلاع مدیران رسانده بدین شرح است :


1- جذب سرخیو آگرو در تابستان جاری

2- تمدید قرارداد با پینتو که بهترین دوست مسی در بارسلونا محسوب می شود.


قرارداد فعلی مسی تا سال 2018 اعتبار دارد و در صورت تجدید ، مسی با 250 میلیون دلار درامد در طی 5 سال به گران ترین بازیکن دنیا بدل خواهد شد.

باید ببینیم که واکنش مدیران بارسا به این دو درخواست مسی چه خواهد بود .


برچسب ها مسی , علی بهفر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 945
  • بازدید سال : 3,452
  • بازدید کلی : 20,839
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت