loading...
APPROID
myfc.ir

MR.ALIILAPRO بازدید : 28 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
به نظر می رسد بارسلونایی ها سرانجام موفق به خرید یک مدافع وسط برای فصل آینده شده اند. نشریه برزیلی لانسه امروز از توافق دو باشگاه بارسا و چلسی برای انتقال داوید لوییز با مبلغی در حدود 40 میلیون یورو خبر داد.

مبلغی که شاید برای خرید بازیکنی مثل لوییز کمی گزاف به نظر می رسد. ستاره برزیلی تیم فوتبال چلسی، دراین فصل زیاد مورد استفاده مورینیو قرار نگرفت و احتمالا در صورت بقا در چلسی شانس زیادی برای بازی کردن به دست نخواهد آورد.

در مورد چهره محبوب هواداران چلسی این کنایه وجود دارد که موهایش به مراتب بهتر از فوتبالش هستند!


MR.ALIILAPRO بازدید : 33 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
گزارش ها در مطبوعات فرانسه حاکی از آن است که دنی آلوز پیش قراردادی با باشگاه پاریسن ژرمن به امضاء رسانده است.

L’Equipe گزارش داده است که قهرمان لیگ فرانسه از مدت ها پیش با مدافع تیم بارسلونا در تماس بوده است و به نظر می رسد باید او را بازیکن جدید لوران بلان دانست.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/43ae24a3-1762-350a-9bf7-43429b0139f0.jpg

مدت ها شایعاتی حول این مدافف برزیلی به گوش می رسید و حالا ظاهراً خروج او از کمپ نو در تابستان پیش رو قطعی به نظر می رسد و باشگاه پایتخت نشین در فرانسه مقصد بعدی او خواهد بود.

با اینحال، پاریسن ژرمن هنوز برای این انتقال با باشگاه بارسلونا به توافق نرسیده است و به گمانه زنی ها بر آن است که آبی اناری ها قصد فروش مدافع خود را ندارند.

قرارداد آلوز در سال 2015 به پایان خواهد رسید، و گفته می شود که بلوگرانا از اینکه وی به عنوان بازیکن آزاد از تیم جدا شود، مشکلی ندارد.


MR.ALIILAPRO بازدید : 30 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیکو مادرید مقابل حریفان خود متوقف شدند و رئال مادرید با شکست خارج از خانه از کورس قهرمانی خارج شد.

در ادامه رقابت‌ها از هفته سی و هفتم لالیگا اسپانیا، هفت دیدار به طور همزمان برگزار شد که در این بین سه دیدار از حساسیت خاصی برخوردار بود.

Elche - FC Barcelona


تیم‌های اتلتیکو مادرید، بارسلونا و رئال مادرید در صدر جدول جدال سختی برای قهرمانی در این رقابت‌ها داشتند.


MR.ALIILAPRO بازدید : 28 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
خاویر ماسچرانو امیدوار است که تیمش هفته آینده بتواند در خانه با شکست اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شود.

عصر امروز آبی اناری ها مقابل الچه تنها به یک تساوی 0-0 رضایت دادند، و این یعنی اختلاف 3 امتیازی آنها با اتلتیکو مادرید برای هفته آخر حفظ شد.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/1399828117_121117_1399833309_album_grande.jpg

در پایان بازی ماسچرانو به خبرنگاران گفت: "ما امروز در مقابل تیمی که برای بقا می جنگید، همه تلاشمان را کردیم. امیدواریم در خانه قهرمانی لیگ را به دست آوریم.


MR.ALIILAPRO بازدید : 31 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
پیکه در انتهای بازی وقتی به ما گفت که اتلتی هم مساوی کرده خیالمان راحت شد.
بارسلونا در آستانه یک قهرمانی رویایی است . در دو هفته اخیر رئال و اتلتیکو به نوعی به نفع بارسا بازی کرده اند. در شرایطی که بارسا در مقابل الچه نتوانست پیروز میدان باشد اتلتیکو هم نتوانست از مزیت میزبانی استفاده کند و بدین ترتیب بارسا با پیروزی در نوکمپ می تواند قهرمان لالیگا شود. تاتا مارتینو در نشست خبری پس از بازی چنین گفت :

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user29028/news/thumbnail/tata-martino-4554.jpg

خوشحالید ؟

با توجه به نتایج بدست آمده باید از همین نتیجه تساوی نیز راضی باشیم. در هفته قبل کاملا ناامید بودیم اما همه نتایج به نفع ما رقم خورد و به ما شانس دوباره ای اهدا شد. با توجه به مساوی اتلتیکو حتی اگر این بازی را هم می بردیم در روز آخر می بایست اتلتیکو را شکست می دادیم. اکنون نیز همین وظیفه روی دوش ماست.


MR.ALIILAPRO بازدید : 28 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

از لحاظ بدنی تحت فشار قرار داریم. تا بدینجا انگار یک میلیون بازی انجام داده ایم و حالا سرنوشت ما به یک بازی بستگی دارد.

اتلتیکو برای دومین هفته پیاپی شانس خوبی را برای قهرمانی از دست داد و حالا مجبور است در جهنم نوکمپ به مصاف بارسلونا برود . هرچند یک تساوی برای اتلتیکو کافی خواهد بود اما وقتی نام تیم مقابل بارسلونا است نباید خیلی روی این مساله حساب کرد. دیگو سیمئونه در نشست خبری پس از بازی عنوان داشت :

http://www.foxsportsasia.com/servlet/file/simeone.jpg?ITEM_ENT_ID=866074&COLLSPEC_ENT_ID=10&ITEM_VERSION=1

عذاب آور است وقتی برای کسب نتیجه همه کار می کنید اما اتفاق دیگری می افتد بازیکنان من همه تلاش خود را کردند.اکنون شانس قهرمانی ما و بارسلونا یکسان است. یکشنبه آینده یک روز بسیار مهم در تاریخ باشگاه ما خواهد بود. روزی که می تواند جاودانه شود .



MR.ALIILAPRO بازدید : 28 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
نمایش ناامیدکننده امشب بازیکنان بارسا، به ویژه پدرو، الکسیس سانچز و سسک فابرگاس، نشان داد که کاتالان ها بدون بازیکنان مصدوم شان نمی توانند در هفته آخر مقابل اتلتیکو کاری از پیش ببرند.

بارسا برای زنده نگه داشتن امیدهایش، به چند نفر از ستاره هایی که امشب ساکن سکو بودند نیاز دارد. در این تصویر جرارد پیکه، کارلس پویول، جونا دوس سانتوس، جوردی آلبا، آیزاک کوئنکا و البته نیمار داسیلوا روی سکوها دیده می شوند

. به نظر می رسد بارسلونایی هر طور که شده حداقل باید ستاره برزیلی شان را به مسابقه هفته آخر برسانند.


MR.ALIILAPRO بازدید : 26 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اتلتیکو مادرید 1 - 1 مالاگا
سلتاویگو 2 - 0 رئال مادرید

بارسا نیوز
آپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپ
MR.ALIILAPRO بازدید : 30 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اتلتیکو مادرید، بارسلونا و رئال مادرید در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا برای افزایش شانس قهرمانی خود تلاش می‌کنند.

هفته سی‌وهفتم لالیگای اسپانیا امشب با برگزاری همزمان مسابقات تیم‌های مدعی از ساعت نه‌ونیم شب آغاز می‌شود.

بارسا نیوز

ال‌موندو برای بازی بارسا با الچه تیتر زده: «اولین فینال!» کاتالان‌ها اگر امشب پیروز باشند، بخت بسیار زیادی برای فتح جام خواهند داشت.
MR.ALIILAPRO بازدید : 30 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مهاجم تیم ملی آرژانتین با ابراز امیدواری برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ تاکید کرد به این افتخار برای اثبات بهترین بودن خود در دنیای فوتبال نیاز ندارد.

لیونل مسی برنده 4 توپ طلا که به اعتقاد بسیاری در حد و اندازه اسطوره‌هایی مانند پله و مارادونا است همه افتخارات انفرادی و تیمی را کسب کرده

http://parsiup.com/upload/7gd_10354463_621534791269878_207575288_n.jpg

اما قهرمانی جام جهانی تنها افتخاری است که در کارنامه درخشان او دیده نمی‌شود و همین موضوع سبب شده برخی با نامیده شدن فوق‌ستاره بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن تاریخ مخالفت کنند.

مسی 26 ساله در خصوص این موضوع به روزنامه اوله آرژانتین گفت: فکر می‌کنم بازیکنان زیادی هستند که از آنها به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌شود بدون آنکه قهرمان جام جهانی شده باشند. با این حال مسلماً قهرمانی در جام جهانی یک نمره مثبت و خاص در کارنامه هر بازیکنی است.

وی ادامه داد: امیدوارم ما یکی از تیم‌هایی باشیم که به ریودوژانیرو (بازی فینال) می‌رود و آن روز، روز شیرینی برای ما باشد. من به صعود آرژانتین به فینال امیدوارم.

برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که افت محسوس عملکرد مسی در هفته اخیر به دلیل نگرانی و استرس او برای حضور در تیم ملی آرژانتین و ناکامی‌اش برای برآورده کردن انتظارات مردم آرژانتین است.

بنابر گزارش تسنیم، کاپیتان آلبی‌سلسته در این خصوص عنوان کرد: واقعیت این است که من آنقدرها به جام جهانی فکر نمی‌کنم. از الان نمی‌توانم قهرمانی آرژانتین را تصور کنم اما می‌دانم که برزیل در طول جام جهانی پر از آرژانتینی خواهد بود و به همین خاطر فاصله زیادی تا کسب این افتخار ندارد. تیم ما برای تحقق رویایی مردم کشور‌مان پرانگیزه است.

تیم ملی آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی 2014، با ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین رقابت خواهد کرد.


MR.ALIILAPRO بازدید : 36 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
در حادثه‌ای اسرارآمیز تیم اتلتیكو مادرید با به دست آوردن دو امتیاز از دو بازی باقی مانده‌اش قطعا قهرمان لالیگا خواهد شد، اما ممكن است این تیم با كسب سه امتیاز از این دو بازی قهرمان نشود

امسال در لالیگا معادلات بسیار عجیبی برای تعیین قهرمان به وجود آمده و شاید از همین جهت بتوان فصل جاری را یكی از عجیب‌ترین فصول فوتبال اروپا به شمار آورد.

بارسا نیوز

 حالا و در حادثه‌ای اسرارآمیز تیم اتلتیكو مادرید با به دست آوردن دو امتیاز از دو بازی باقی مانده‌اش قطعا قهرمان لالیگا خواهد شد، اما ممكن است این تیم با كسب سه امتیاز از این دو بازی قهرمان نشود!

این اتفاق عجیب و بی‌نظیر كه شاید بتوان آن را شبیه معمای تاریخی دكتر حسابی در مورد خرید ساعت دانست، به خاطر آن رخ داده كه بازی پایانی اتلتیكو مادرید با بارسلونا و در ورزشگاه نیوكمپ برگزار خواهد شد. بارسا در صورت پیروزی بر الچه می‌تواند مسابقه آخرش را ببرد و قهرمان لیگ شود.
MR.ALIILAPRO بازدید : 25 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
خراردو مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعلام کرد وی و بازیکنانش از اینکه پیش بینی هفت روز قبل آنها در خصوص از بین رفتن شانس های قهرمانی این تیم اشتباه از آب در آمد بسیار خوشحال هستند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، مارتینو و چند بازیکن برجسته بارسلونا از جمله سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز هفته گذشته پس از تساوی 2-2 برابر ختافه اذعان کردند امیدهای قهرمانی بارسا در این فصل از دست رفته است.

بارسا نیوز

اما چند نتیجه باورنکردنی یعنی شکست اتلتیکو مادرید برابر لوانته و دو تساوی پیاپی رئال مادرید مقابل والنسیا و وایادولید باعث شد سرنوشت قهرمانی بار دیگر در دست بارسلونا قرار گیرد.

MR.ALIILAPRO بازدید : 34 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
تیم فوتبال نیس فرانسه روز شنبه اعلام کرد پس از جام جهانی در دیداری دوستانه میزبان تیم بارسلونا اسپانیا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیس، این دیدار روز دوم اوت در ورزشگاه آلیانز ریورا برگزار خواهد شد. این دیدار کمتر از سه هفته پس از پایان جام جهانی که بسیاری از بازیکنان بارسلونا در آن حضور دارند برگزار خواهد شد.

بارسا نیوز

ورزشگاه آلیانز ریورا سپتامبر گذشته افتتاح شد و یکی از ورزشگاه های میزبان رقابت های جام ملتهای اروپا 2016 خواهد بود.

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
سلام من ALIILAPRO هستم،با سن کم خودم سعی دارم اطلاعات بزرگی رو به شما یاد بدم. از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید ممنونم و امیدوارم نیاز شما رو در زمینه تکنولوزی براورده کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام گروه جام جهانی سخت است؟
    کدام بازیکن بهتر است
    کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 2,530
  • بازدید کلی : 19,917
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد دیکشنری آنلاین

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد پیج رنک گوگل

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    Time spent here:



    بازی دوز
    log
    کد ماوس

    ♫PlaySong♫

    دریافت کد آمارگیر سایت